Merhabalar. Bebeğim 58 günlük. Sol böbreğinde çıkışında darlık şüphesi var. Doktor 1 ay sintiğrafi çektirmemizi istedi. Durumuna göre karar vereceğiz takip mi ameliyat mı diye söyledi. Çok üzgünüm. Durup durup ağlıyorum bebeğime bakıp. Sütüm gidecek diye korkuyorum. Sintiğrafi çekilen anneler bu süreci yaşayan/yaşamakta olanlarla konuşmaya ihtiyacım var. Sintiğrafi çok zor mu ? Ameliyat çok zor mu ? O kadar minik ki nasıl kaldırır 😔😔😔