befnn merhaba ben iki gebeliğimde de çok ciddi kilo aldım. Birinci gebeliğimde 64, ikinci gebeliğimde de 72. Bu rakamlar hamile kaldığım kilonun üzerine eklenen rakamlar. Ama her iki gebelik sonrası yaklaşık 2 ay kadar sürede her gören nasıl bu kadar zayiflarsın diye soruyordu. Ben spor salonlarında çözüm bulamadım ve kendimce yöntem oluşturdum. Bir kere kesinlikle korse kullandım ve yeme içmemi hep ayarladım yani tatlı yersem ertesi gün denge sağladım. Akşam yarım saat bile olsa mutlaka yürüdüm ev tipi yürüyüş bandında ve asıl beni kendime getiren leslie hareketleri youtube da bulabilirsiniz. 4 xl bedenden 36 bedene düşmekten bahsediyorum. Şimdi 3.gebeliğim ve doğum sonrası yine aynı rutini yapacağım☺️