Bebeğim 20 günlük 2 gündür öksürük başladı. Dün gittik dr.a ciğerlere inmemiş dikkat et dedi. Sadce serum fizyolojikle burun açmamı söyledi. Allah korusun yoksa yoğun bakım dedi. Ateşi yoktur. Sadece öksürük ve burun dolu. Başına böyle bişey gelen var mı. Nasıl bi tedavi uyguladınız ve kaç gün de toparladı.