myangel tossikannesi ben taktıralı 6 ay oldu yüzümde sivilcelenme yaptı galiba. Daha öncesinde sivilcem yoktu fazla. Hormonlu olduğu için arttığını düşündüm. Sizde böyle bi sıkıntı oldu mu
Melo04 tossikannesi canım bende taktırdım 2 hafta oluyor bebeğim 5 aylık şu an bende ar ara aşırı kasık ağrısı oluyor sende yaşadın mı ?
tossikannesi Melo04 evet canımm yaşadım bişey olduğunu hissediyordum orda ama artık geçti Bi üç hafta sonra hiç bilemedim ağrısını yada bişey olduğunu
Melo04 tossikannesi ay bende korktum kaydı mi acaba diye bazen yan tarafa yatıp kalırsam o tarafta bişey var gbi ağrı hissediyorum
bluem tossikannesi asiri kanamada iyi degil ama halsizlik yapar ve 1.60 boyum ama eski den daha zayftm o halime donmek istiyorum 52/55 civari olursam bnim icin ideal olacak siz ne kadar odeme yaptiniz
tossikannesi bluem zaten benim aşırı Bi kanama olmuyor oda kişiden kişiye değişir bnce hiç ücret ödemedi devletin ücretsiz uygulaması 🥰