momboys gecmis olsun, bademcik ameliyati olan biri olarak soyleyebilirim ki ilk birkac gun cok agri oluyor. Sanki ciddi bir sekilde bademcikleriniz sismis de cok caniniz acıyarak yutkunuyormussunuz gibi dusunebilirsiniz. Hatta benim dilim de aciyordu ameliyat esnasinda rahat hareket icin dili de tutuyorlar bir aracla muhtemelen. Muhtemelen ondan kaynakli yemeyi reddediyor olabilir cocugunuz, onden dondurma verip sogukla biraz rahatlatip sonrasinda ilik corba verebilirsiniz belki. Horlama da muhtemelen suan odem kaynakli olabilir. Tabi uzun sure yemeyi redderse serum alirsa fena olmaz ama umarim hemen iyileşir, sureciniz cabuk biter 🙏