Merhaba arkadaslar 2 aylık bebegim var gözünün beyaz kısımlarının kenarlarında sarı renk var yanı sarılık gibi, ama hiç sarılık olmadı değerleri düşükdü. İdrarada her gün 6-7 kez cikiyor yani acaba sizin bebekleriniziz şuan gözleri nasıl kenar kısımlarda sarı renk var mi?? Her gören normal degil böyle deyip duruyır