defnes32 coook normal. Benim de cok uykum geliyodu. Ogretmenim ben 10 dk tenefuste bile uyuyodum. Hatta bi kere sinav gozetmeniydim uyuyakalmisim patron kızdı. İnan insanın elinde olmuyo benim tek belirtim oydu hatta ne mide bulantisi ne baska bisey. Sana tavsiyem sekerine bi baktır