Annesibebisi Zeynos biz 2 ay 12 gunluguz 3 saatte bir emziren kıyameti koparır. En fazla 1 buçuk saat duruyo. Sık sık emdiği için sonra da kusuyo. Sizin bebeğiniz 3 saatte uyuyor mu uyanık mi ? Uyurken duruyo ama.
Zeynos Annesibebisi bazen çok ağlıyor ama doktor dedi sakın verme oyala oyalabildigin kadar bir haftadan fazladır alıştı gibi benim ki 3 ay 9 günlük uyanık olduğu saatler de oluyor uyuduğu saatler denk geliyor 🤔
S_D Aselzade bazen 3 bazen 5 bazen 10 hiç belli olmuyor ya büyüdükçe çok değişiyor bebeklerin huyları ya 🤷♀️
Busraakkas Oğlum 3 ay 11 günlük 10-12 dakika emiyo bazende 6 7 dakika da bırakıyor sadece anne sütü ile besleniyor kilo alımı normal olduğu sürece 10 20 dakika fark etmiyor benim icin memeyi cok istemiyor 6500 kiloyuz ama o yüzden dert etmiyorum
Yagmurs Alya2018 benimkide bazen öyle emiyor bazende yarım saat. Şuan 2 aylık doktor mama ver demedi ama gece komaya girer gibi ağlıyor, doymadığını düşünüyorum