Bence gayet normal bizimki 350 gr dogdu hep anne sütü aldı 10 aylık olucaz artık 9 aylik koturolünde 8buçuk kilo geldi normal dedi dr normal diyor gecen kan degerleri icin başka dr gitmek zorunda kaldık oda normal dedi ben biraz az bulduğumu söyledim kilosunu oda hayır akranlarınla neredeyse aynı demisti bu arada ek gıda neredeyse hiç yok