Kızlar fikirlerinize ihtiyacım war..buqun saqlik ocaqina qittm..qitmiskende oqlumun boy kilosuna bakıldı..doqum kilosu 2950 boyu 50cmdi..doqduqundan beri sadece anne sütü aldı..şuan 10 aylık kilosu 9085 boyu 71..hemşire kilosunu ve boyunu düşük buldu..doktorda 1 yaşına kadar takip edelim qeriden qeliyo olmazsa doktora yönlendirebiliriz dedi..1 aydır neredeyse zaten doqru dürüst emmiyo ek qida deseniz bi izdirap aqzini kitliyo yediremiyorum..sizcede boyu kilosu qeridenmi qeliyo fikirlerinize ihtiyacım war biraz canım sıkıldı