Arkadaşlar merhaba. Şu an İstanbul’da yaşıyoruz doğuya tayin olacağız muhtemelen yaz aylarında şu an ücretsiz izindeyim. Eylül’ün sonunda iznim bitiyor işe başlamak zorundayım. Bebeğim ben işe başlayacağım zaman iki yaş üç aylık oluyor. Başta kreşe vermeyi doğru görüyordum fakat eşim ve ben şimdi çocuğun bize çok bağlı olduğunu görünce ve gözümüze küçük geldiği için bakıcıya veririz diye planladık 1 sene daha. Kreş için ideal yaş nedir sizce. Bebeğim Henüz tuvaletini bilmiyor taşındığımız zamana kadar da öğrenir mi bilmiyorum bilmiyor kabul edersek ve 20 kelime falan kullanıyor tam konuşuyor da diyemem. Kreşe gittiğinde uyum sağlayabilmesi için biraz daha kendini ifade edebilmesi gerektiğini düşündüm. Hiç tanımadığımız bir yerde bakıcı bulmakta zor olabilir. Zaten bakıcı İle anlaşırsam da evi kameralarla donatıp kontrol ederim. Bu devirde kime güveneceksin. Bakacak kimsem yok ailelerden. Çocuklarınıza bakıcıyı nerelerden buldunuz. Hangi konular önemlidir bakıcı seçiminde. Karar verirken nelere dikkat etmeliyim. Bakıcımı kreş mi daha iyi olur bizim için. Sizlerin de yorumlarını merak. Teşekkürler.