merveozts bizimki çok kötü olduğu için bepanthol kremle nemlendirdim günde 3 4 kere daha sonra bioderma atoderm kreme geçtik yüzünü ıslak pamukla sildikten sonra sürüyorum daha güzel emiyor şuan yüzü çok iyi kremi eksik etmiyorum banyodan sonra kuru olan yerlere sürüyorum kötüleşmeden sürerseniz toparlanır endişe etmeyin