defnesevvall Merhaba hanımlar bebeğim 2 ay 27 günlük bugün aşı için gittik 5400 kg geldi. Hemşire biraz ayına göre artışını az buldu. Sizinkiler kaç kg ? Bebeğim sadece mama yiyor. Mamasını mi degismeliyim?
happymums defnesevvall bebeklerimizin günleri de aynı bizimde 6 kilo arada çok fark yok gayet iyi de duruyor 🥰
defnesevvall demir0 hiç bilmiyorum ama moralim bozuldu bir anne olarak, birde yüzünü bi tuhaf etti filan
demir0 defnesevvall salaklar ya bunlar benim arkadaşıma da aynısını yaptı ağtallar kız ağladı çokta yani kibarlık diye bişey yok tatlı dille söyle hangi anne ister böyle bişeyi yani
babyys Canım kilosu çok çok iyi 😊 benimkide öyle birşeydi 3.ayda. Persentil tablolarına internetten bakabilirsin normal olduğunu anlarsın zaten. Hemşireye bakma sen emzirmiyorum dediysen ondan öyle demiştir. Benim hemşirede abuk subuk konuşuyor bazen cevabını veriyorum hiç çekinmem. Sende ona surat yap çık.
happymums Meraba , bebeğinizin kilosu gayet güzel maşallah , hemşire hangi akla hizmet böyle demiş anlamadım takmayın lütfen, hem kendiniz persentil tablosuna bakın böylelikle dışardan gelen abuk subuk konuşmalara içiniz rahat cevabınız olur
ogretmenanne2024 defnesevvall 2 kilo 400 g almış hemşire kaç kilo vekliyonus acaba benim kızım 5 aylık 5400 g gayette güzel qlmis canınızı sıkmayın ♥️
Alyehus defnesevvall ay o hemşirelere bakmayın ya. Benim kızım 6300 çıktı obez olur annesi topaç etmişsin her istediğinde emzirme dediler bana ben sustum eşim tartıştı siz ne diyorsunuz diyet mi yapalım 3 aylık çocuğa diye 😀 her çocuk çok farklı büyük kızım 4.5 aylıkken 5.5 kiloydu o zaman ona da çok iyi minyon bir kız olacak demişti doktorumuz gerçekten öyle.