Merhabalar bebeğim 22 günlük oldu gündüzleri sürekli emiyoruz ama aslında emmek istediğinden bile emin değilim örneğin bir yarım saat uyuyorsa sonra başlıyor yatakta kıvranıyor kıpkırmızı olupp ağlıyor bazen pışpış yapıyorum rahatlıyor devam ediyor bazen devam edemiyor kucağıma almak zorunda kalıyorum bunu tuvaletini yapsada yapıyor bazen yapmayoncada yapıyor anlamış değilim neden olabilir