Ay çıvdıracak gibi oluyorum içimden sövüp dışımdan seviyorum 🥶 Bir bebek uyumayı neden sevmez ? daha çişimi yapmadım dün ki çişim yemin olsun.
Bakın saat 14.02.
Hele geceleri Gece 2 de uyanıyor 6 ya kadar. Uyuyor 7.30 da tekrar yoruldum vallahi yaz mı geliyor ne geliyorsa gelsin biran önce salmak istiyorum çimene doğaya
3 aylık olduk bugün
Dipnot : Gurbet 🥲