Ben bebeğime blw yapmadım kendim yedirdim hep ve fazla katı gıdalara geçemedim kahvaltısını falan yumurta peynir bebe bisküvisi ezerek verdim gün içinde sadece çorba verdim çok pişmanlığını yaşıyorum şuan tamamen katılara geçtim 22 aylık çiğneyip ağzında tutuyor yut diyorum yutmuyo ağzına tekrar bişeyleri alıyo ama dediğim gibi yutmuyo nasıl alıştırabilirim ne yapabilirim bilmiyorum kafayı yemek üzereyim