18 aylık olduk kaşık reddi yaşıyorum zaten iştahlı bir bebek değil kendi yemek istiyor haliyle her yere döküyor aç kalıyor .meme istiyor sürekli sünnet olmadı henüz ben de sünnetten sonra bıraktırırım diye düşündüm .Nasıl düzeltebilirim bu durumu aranız da yaşayan var mı