afrakevser Erd_Zynp65 çok pahalı ya durumum da iyi değil eşimden ayrıldım ne nafaka ne başka bir şey veriyor köyde olduğum için migros falan da yok buralarda indirimden alayım diyorum olmuyor anca böyle ikinci el yerden bez mama alıyorum
Erd_Zynp65 afrakevser walla üzüldüm canm Allah yardımcın olsun halbuki kendi bebeği nafakasini odemeyip hakkına giriyor