paradise35 9 aylık bebeğime kayınvalidem kahve tattırmış o bakıyordu bugün fotoğrafını attı kahve sevdi diye ağzı yüzü kahve içinde bardakla içirmişler birşey olur mu kızdım arayıp ama bebeğime bir rahatsızlık verir diye korkuyorum
ZeydsMom paradise35 ya şaka mi bu insanlar. Kahve buyuk insanlara bile bazen onerilmiyor noluyo ya bu bebek oyuncak degil. Herseyi uzerinde denemeleri falan cok sacma ya.
moonlight__ paradise35 ne kadar içmiş acaba bilginiz var mı? Hani bi iki yudumsa birşey olmaz diye düşünüyorum daha fazlasını verdileerse bi bilgim yok üstte kalsın
Mnli paradise35 bişey olmaz bir bardak içmemiştir benim de eşimin anneannesi koktu çocuğa diyor 😂 kahve içilirken ben kızımın eline kahveye ve yanındakilere uzanmasın diye hurma falan veriyorum ama o kahveyi illa tattıracaklar ama ben ayda bir kere bazen 3 ayda bir kere gördüğüm için kalp kırmıyorum gülüp geçiyorum da sizin kayınvalideniz bakıyorsa sert uyarın çünkü bugün kahve veren yarın sizin izin vermediğiniz başka şeyler de verir
Mnli paradise35 2-3 yudumdan bişey olmaz ama dediğim gibi şimdiden sert dille uyarın bugün bunu veren yarın istemediğiniz başka şeyler de verir sınırınızı koyun
paradise35 OrdekYavrusu daha öncede 3 aylıkken nutella tattırmışlardı o zaman iyi niyet gösterdim bişey demedim şimdide bu. Kızdım bu sefer alınırlarsa alınsınlar çocuğumdan kıymetli değil
asi765_ Büyüklerimiz gözü kalmasın die hersyin tatmasini istyrlr buyutulcek korkulck bı durum deil bence bı yudum icirmstr ondan birşey olmaz tabi yapmaması en iyisydi ama yapmasa çok ustelememk lazm güzel bı dille anltmk lazm
OrdekYavrusu paradise35 amanınn 😲 olacak iş değil gerçekten. Torundan uzak kalmak istemiyorlarsa siz ne söylerseniz uymaları gerek Allah kolaylık versin 😔
isufumveben paradise35 bu insanların cahilliği inanılmaz seviyede ya. Ne oldu içince ne geçti acaba eline he alıştı aferin artık her yemeği de yer. Bu kafayla yapıyorlar kesin. İçinde kafein var inşallah sıkıntı olmaz yetişkinlere bile günde 2 bardaktan fazla kahve önerilmiyor kafein etkisinden dolayı
aybarsbebekk paradise35 bir iki yudumdan bir şey olmaz bence benimde oğlum bardağıma dik dik bakıyırdu bende ağzına değdiriyordum bir sıkıntı olmadı ama kayınvalide yapınca sıkıntı oluyor tabi😂