sevimliidostlarr Kızlar adet 4 gun gecikti aşırı bel ağrım var adet olcam gibi hissediyorum ama yinede yapayım dedim. Flaş ile çekince bu şekilde çıktı . Varmıdır yokmudur?
Tekbenimsucumguzelolmakdemi sevimliidostlarr bence yok bu alttaki çizgi. Olsa kırmızı olurdu baya beyaz bu
deleted20517 sevimliidostlarr bir iki gün sonra testi tekrarlayın bide kaç dk da çıkıyor silik çizgi ona göre
sevimliidostlarr NewMomm1 flaşda boyle çıktı canım normalde pek görünür durmuyor tekrarlasam mı bı kaç gun sonra acaba
NewMomm1 sevimliidostlarr o zaman tekrarlayın flaşla alakalı bir şey olabilir dediğiniz gibi. Sabah aç karnına ilk idrarla deneyin daha net sonuç alırsınız
gmzshn Evet var ben 2 gebeliğimi de böyle çizgilerle öğrendim bekleyin biraz daha sağlık ocağına gidip kan tahlili yaptırırsınız
sevimliidostlarr femay canım flaş da böyle çıktı ama normalde de baktığında bir hayalet görüntü var yani herhangi bir renk yok anlayamadım tam
femay sevimliidostlarr test bozuk olabilir başka bir markayla tekrarla bence ya da en garantisi kan ver canım :)
Dlkuzn Hamilelik yok tekrar yaparsan haber et ama yok yani o cizği testte ili adet çizgi olduğunu pozitif olursa ikisininde kırmızı olacağı anlamını taşıyor