3 aylık kızım hem anne sütü hem mama ile beslemıyor her gün kaynatıp ılıttıgım sudan bi kaç Çay kaşığı verıyorum vermeye 1 aylıkken başladım çevremdeki sağlıkçılardan aldım bu tavsiyeyi öncesinde annem dıyordu ama vermek istemiyordum güvenilir kişilerden duyunca vermeye başladım