Arkadaşlar 4 ay önce doğum yaptım. Adetim çok düzensiz. Bir hafta adetim oluyor bitiyor 2 gün temiz kalabiliyorum 2 gün sonra lekelenmelerim başlıyor birkaç gün sonra tekrar adet görüyorum hep bu şekilde ben de çarşamba günü doktora gittim doktor vajinal kontrol etti sezeryan dikiş yerinde birazcık açılma olmuş bu kanama da yani lekelenmeler sürekli orada biriken kandan geliyorlarmış neyse bana bu doğum kontrollerini verdi en az 3 ay ya da 6 ay kullan dedi. Lekelenmelerini azaltacak demişti bugün başla hemen dedi . Ben perşembe günü doktora gittim o gün ilacı aldık hemen eve gelince bir tane attım ama perşembe günü yazan yerden başlamadım pazartesi 1 gün yazan yerden başladım. Bugün benim adetim başladı ilacı kullanınca. Sorun şu perşembeden mi başlamam gerekiyordu ve kanamamın olması normal mi Bir de bu ilaca hiç ara verilmeyecek mi yani 28 tablet 28 gün kullanıp normalde bir hafta ara verilmiyor mu kağıdında ara vermeden kullanın yazıyordu doktora da sormayı unuttum açıkçası kullananlar beni aydınlatabilirim arkadaşlar