basak98 benim oğlum da 2.5 aylık uyanıklık süresini 1.5 saat olarak planlıyorum kafamda hep tabi planlı olmuyor da beslenme bez değişimi biraz spor sonra müzik dinleme biraz sessizlikte onunla sohbet ediyorum onun çıkardığı sesleri taklit ediyorum oyun halisinda durursa 10 dk falan duruyor bazen durmuyor onun dışında hep.kucakta evde turluyoruz gün içinde de Bi saat kadar dışarı çıkmaya çalışıyorum haftada 4 5 kez bir de yemek bulaşık çamaşır gibi işleri o uyanıkken yapıyorum artık ana kucagiyla geziyoruz bir yandan şarkı açıyorum yine hem konuşuyorum onla hem iş yapıyorum tabi bunlar ağlama krizleri olmadığı sakin vakitlerinde olan seyler😅😅 kitap tummy time sevmiyor hiç yanağındaki donenceyi seviyor bazen de yatıp onu izliyor 10 dk falan