iremaydmr Göz damarlarım yerinden çıkacak gibi sanki kemiklerim bile tutmuyor 8 aylık oğlum da var bakmak o kadar zor ki taşıyamıyorum bile bu süreci nasıl atlattınız hastaneye gidip iğne mi olsam acaba
MiracAlpinveUmutunAnnesi iremaydmr Bizde yeni iyilestik sayılır ama oğlum tekrar ateslendi. Geçmiyor nasıl bir zamana denk geldik bilmiyorum. Bende hamileyim inanılmaz zor geçirmiştim sadece parol alabiliyorum. Acile gittiğimde parol serum taktılar. Bol su c vitamini falan alın demişlerdi. Çok geçmiş olsun
uykusuzanne__ iremaydmr çok geçmiş olsun bizde ailece yeni atlattık baya kötü bir hastalık covidden beter serum ve iğne olursanız kolay atlatırsınız
iremaydmr MiracAlpinveUmutunAnnesi vallahi dün güneşliydi hava bi turlayalım dedim bizim burada ormanda var yani anlamıyorum ne oldu bir günde 😔
iremaydmr uykusuzanne__ ateşim sabahtan beri yükseliyor sanki anlayabiliyorum 😔 teşekkür ederim sanırın öyle yapıcam