Adet oluyordum hapın 2.kutusuyla birlikte kesildi geçen ay 2-3 gün leke geldi çokk az bsşka bişey yok şimdi dünden beri kasıklarım ağrıyor baya yani ilk gün kramplı ağrı olur ya öyle işte adet olamadığım için sanırım hep böyle mi olacak sizde durumlar nasıl şuan 4.kutudayım bu arada