Merhaba hanımlar,
Mart ayında bebeğim 1 yaşını dolduracak ve bu nedenle gece emzirmesini bırakmak istiyorum önerilerinize ihtiyacım var. Geceleri 2 defa emmek istiyor şu an 10 aylık.
- Geceleri uyandığında eşim mi bakmalı beni hiç görmese daha mı iyi olur yoksa kötü olur.
- Geceleri eğer çok ağlarsa sabır taşı sürmeli miyim göğüsüme.
Başka önerileriniz varsa alabilirim hanımlar.