Merhaba, bebeğim 3,5 aylık 3 hafta önce koldan deri testi ile yumurta alerjisi olduğunu öğrendik. Vücudunda pıtır pıtır kızarıklıklar, kuruluk ve yüzünde nokta nokta kızarıklıklar vardı. Kendini kaşımaktan uyuyamıyordu. Test de yumurta ve süte bakıldı. Süte çıkmadı. Yumurtayı kesince düzeldi. Fakat özellikle gövdesinde kırmızılık var. Yumurta alerjisi kadar değil ama yine de var. Kaşıntı yok. 2 gün önce de yeşil mukuslu kaka oldu. Acaba sütede mi alerjisi var diye düşünüyorum. Kan testi daha mı doğru sonuç verir ? 4 şubata çocuk alerjiden sıra aldım ama o zamana kadae napacağım bilmiyorum. Çok kafama takıyorum. 
