Çok iştahlı ve hep kendi yiyen bir bebekti.2 aydır kahvaltı hic yapmiyor.Pankek gün içinde yerdi onuda bıraktı.Mutlaka corba icerdi agzini açmıyor.2 azı birden çıkardı yeni.Ama uzun süredir gemiyor(Anne sütü alıyor)Gunduz emzirmeyi azaltım acıksın dedim.Yine yemiyor.Arada bir karadut özü iciyor o kadar.Su bile icmiyo.Tek yedigi sey sadece ve sadece nar