Papatya-eylul88 Kullanan varmı kızlar 15 aylik olucaz hafta 1 1tatli kasigi ver dedi dr.siz nasil kullaniyorsunuz??
Atailknur Papatya-eylul88 bizim doktorumuz her gün bir çay kaşığı dedi ben öyle veriyorum bir yaşında başladık şuan 27 aylık yine devam. İştahına hiç etkisi yok yalnız onu belirtiyim.
Streslianne Papatya-eylul88 yok tüketmiyor hiç bir şekilde Dr bir çay kaşığı her gün şişe bitene kadar ver dedi alacağım en kısa zamanda
eylulduruu1 Benim kızımda 14 aylık versem mi diye düşünüyorum biraz da kiloya ihtiyacımız var wellcare nasıl