basak1336 Selam kızlar ilk günden beri molfix kullanıyorum kızıma şu an 3,5 aylık zaman zaman kızarıklık oluyor bezden mi başka bişeden mi acaba Bez sonrada pişik yapar mı yani iyiydi bez
urazmomy Emziriyorsanız yediğiniz şeylerden dolayı olabilir sonradan pişik yapma ihtimali sadece orijinal satıcıdan almadığınız bezlerde olur
basak1336 urazmomy sanırım benim yediklerimden oluyor ya ilk günden beri molfix kullanıyorum iyiydi son dönemlerde olmaya başladı. E bebekten alıyorum canım bezleri Asitli içecekler baharatlı yiyecekler tükettiğimde yapar dimi bebeğe pişik
basak1336 adakussss yapıyorum canım sanırım yediklerimden oluyor. Açıyorum bişe yok bi sonraki bezde kızarıklık oluyor