Kızlar yaklaşık 10 gündür karın ağrım var bazen regl ağrısı gibi oluyor 10 dk gecıyor yine başlıyor dün doktor kontrolum vardı doktor baktı bi sorun yok dedi rahım ağzı kapalı dedi idrar testi yaptı enfeksıyon da yok dedi ama hala şuan bile karnım ağrıyor ben anlamadım 🤦🏻♀️ne olabilir bu haftalarda yasayan varmı 26 haftalık