ebrarveannesi739_ Dün sekerpare yaptım kızlar şerbetini çekmemiş üst kısmı bugün tekrar şerbet yapıp döksem çeker mi acaba fikri olan yardımcı olabilirmi
ebrarveannesi739_ adakussss biraz da şeyde kaynaklandı kabim yoktu elimde sadece 1 tane kare fırın tepkim vardı onda mecbur kaldım döktüm oda yetmedi dmkki alt kısmı yumuşak içi ve üstü sert oldu biraz