nezis Merhaba hanımlar 3.5 aylık bebeğim var ilk günler göğüs ucum yara olmuştu emzirirken çok canım yanıyordu ama şimdi yaralarım geçti ancak yine de emzirirken çok canım acıyor bu durumu yaşayan var mı ?
niloyaaa nezis arada benimde oluyor böyle benim bebemde 4.5 aylık. Bazen tam kavramıyor ucundan emiyor ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.