suhedaaaaa Bebeğim genellikle 2-3 günse bir kaka yapıyor. Son iki kakası sarı pütürlüydü bu normal kakası görünümü ama bunun haricinde yağ gibi bir tabaka vardı. Alerji mi yoksa normal mi sizce?
suhedaaaaa bisenakillisinzaten Daha önce anormal bir durumla karşılaşmamıştık bizde. Gerçi anormal mi onu da bilmiyorum. Rota yaptırdık geçen hafta ondan mı ki acaba ya