Bebeğim 1 aylıkken grip oldu ve çok zor geçti. 1 aydır hasta olmasın diye hiç bir yere gitmiyorum ve kimseyle görüşmemeye uğraşıyorum ama yine hasta oldu. Vicdan azabı çekmekten çok yoruldum. 1 aylık bebeğe antibiyotik kullandık diye oturup ağlamıştım şimdide iki ayda ikinciye hasta ettik diye ağlıyorum. Hasta olmaması için ne yapabilirim yada hastalığı çabuk geçirmek için önerileriniz var mı ? Öksürüyor ve burnu tıkalı