Lumisare kızlar kv şey dedi bana aşıya gitmeden önce calpol ver işte aşıdan sonra ateşi çıkmaz diye doğru mu bu? bence vermemeliyim ama sizin tecrübelerinizi sormak istedim
canmanayvesuyu Lumisare bana doğru bir yaklaşım gibi gelmiyor çıkarsa verirsiniz bence bir de bir yerde öncesi verilen ateş düşürücü aşının etkinliğini azaltıyor gibi okumuştum sadece bexero ağır olduğu için drlar ondan önce verin diyorlar calpolü
suhedaaaaa Lumisare Önceden öyle yapıyorlarmış işte, bana da annem aşıdan gelirdik bir çay kaşığı calpol verirdik dedi. Ateş kontrolü yapın bence gerekirse verirsiniz.
Nikita Lumisare bana aşıdan sonra ebeler söylüyordu. Bir kere bile dinleyip vermedim. Siz de vermeyin. Ateşi olmayan çocuğa ateş düşürücü vermenin hiçbir mantığı yok.
Lumisare canmanayvesuyu suhedaaaaa Kontes0011 Minmini Nikita ZeydsMom Nkocak Mrcasl-1 demir2606 twobabymom_ ogretmenanne2024 ebru0311 ysmnbdj hepinize teşekkür ederimmm 2. ay aşısında da calpol vermemiştim ateşi çıktığında ilaçsız düşürmüştüm bu sefer de vermeyi düşünmüyorum aşıdan önce de vermedim💖💖
ZeydsMom Lumisare atesi olmadan ilac vermeyin. 38 olunca ates veriliyor ilac bide. Genelde asinin gecesi ates oluyor. Ama ates olmayada bilir.
Nkocak Ben aşıdan sonra olsa yada olmasa da veriyordum ateşi olmazsa bile ağrısını kessin diye çok şükür hiçbir aşısından sonra ateş görmedim
Mrcasl-1 Lumisare Hayır lütfen vermeyin ateşi olmadan ateş düşürücü verilmemeli belki ateş yapmıcak çünkü her aşı ateş yapmıyor ateşi olursa duruma göre verirsiniz
demir2606 Lumisare biz iki gün önce oldum vermedim ateşide çıkmadı sizde boşyere bebeğin böbreklerini yormayın çıkarsa verirsiniz zaten her bebekte çıkmıyor ateş
twobabymom_ Bence vermeyin aşının etkisini de kesersiniz ateşi cikadabilir çıkmayadabilir siz aşı sonrası onu kontrol eder 38 olursa verirsiniz vücudu bağışıklık kazanmasın
ogretmenanne2024 Lumisare hemşire bana aşının etkisini azaltıyor demişti takip edin ateşi çok çıkarsa bir çay kaşığı verebilirsiniz ben öyle yapmıştım
ebru0311 Lumisare ben dün oldum aşıyı verme bence bebekten bebeğe değişiyor kontrol et 37.5 olursa ver ben öyle yaptım
ysmnbdj Lumisare 2. Ay asisindada bana her çocukta ateş yapmaz dediler arkadaşımin bebeğinde ateş yaptı ama benim kızımda ateşi çıkmadı iyikide önceden vermemisim sizde bekleyin ateşi çıkarsa verin boşu boşuna çocuk ilaç almasın bunyesine
adakussss Lumisare ateşi çıkarsa verin belki çıkmayacak . Boşuna niye çocuk ilaç alsın . Bizde çıkmadı ateş mesela
Lumisare adakussss evet bende öyle düşünüyorum yinede danışmak istedim 2. ay aşısında da ateşi çıktığında vermemiştim kendim düşürmüştüm ilaç almaması için bir kere 38.5 olunca fitil verdim o da hemen düşürdü
PdEsila Lumisare aşıdan önce verme. Belki ateşi çıkmaz bilemeyiz. Ateşi çıkarsa telaşlanmayın, doktorunuzun dediği ölçüde verin 45dk toparlıyor. Kv tamam diyip geçin