Bebeğim 6 aylık 6 aydır emziriyorum ilk 10 günlükken mastit olmuştum yani nasıl bişey biliyorum. Spn 1 haftadır sol memede sert bi kütle oluyor ve çok ağrı veriyor geçende sağdım ama yine geçmedi 4-5 gün sonra kendiliğinden geçti şimdi yine olmuş öyle. Neden olur bilenvar mı birde büyük aylarda mastit olmaz derler