umaydas bizim de çok başımıza geliyor benim de artık sinirlerim bozuldu bazen bebeğim de ağlıyor böyle olunca. Tazyikli olmasa da oluyor sanki hızlı çekince acele edince falan, doktorumuza birkaç kere sordum ama net bi cevap alamadım ne yapacağımızla ilgili 🙄 çok da sorun olacak bir şey gibi konuşmadı ben de hep bişey olacak diye korkuyordum ya zarar görürse falan diye ama o çok önemsemedi