2 yaşında oğlum var 20 aylıkken odasını ayırdık ama asla odasında uyumuyor orda uyutup yatağına yatırıyoruz gece kalkıp aramıza geliyor sürekli gece kalkıp geri yatırsak bile 1 saat sonra yine aramıza geliyor çözüm önerilerinizi bekliyorum ne yapmam gerekiyor