disikurt42 çok geçmiş olsun.. Bende 75 ile hamile kaldım 100 e yakın bir rakam ile sezaryene gittim. Çok ödemim vardı benim ama 48 gün oluyor 15 kilo vermişim çoğu ödemdi.
Göbek sarkması bende de oldu dikiş kazanıyordu göbekten
Bana hastanede herkes korse tak dedi doktorar ebeler vs ben takmadım iç dikislere bisey olur diye 40im çıkarken bi takayım dedim çünkü aşağı sarkan yer elimle kaldırınca aciyor gibi yürürken surtunuyor paytak paytak yürüyorum 🥲 bir taktım hop biraz yukarı cikti göbek bir gün daha taktim biraz daha çıktı. Şuanda yüzde yüz eskisi gibi değil hala aşağı doğru bir yağlı deri var, ama altında da kas var galiba kaldırınca göbeği sertlik var bence o kas , muhtemelen spor yapmadan gitmeyecek geri kalan kısım ama 6 aydan önce spor yasak doktorum şuan yürüyüş yapabilirsin dedi . Bu göbeği toparlayan varsa kesin oluyor diye bende bekleyim burda 🥲😂