Arkadaşlar merhaba. Bir buçuk aylık bebeğim var. Benim doğumdan sonra göğüslerim yara oldu. Ama en çok sol göğsüm yara oldu. Su topladı, topladı inince yara oldu sonra ikisinde de çatlak oluştu. Şu an birkaç gündür sağ göğsüm şükür emzirirken acımıyor ama sol göğsüm hala ilk günler kadar olmasa da acıyor. Ki denemediğim yol kalmadı. Kremler, gümüş kapak vs. En son zeytinyağı sürüp göğüs kalkanı kapatıyorum o iyi geldi. Neyse. Hem bu durum var hem de asıl sormak istediğim sol göğsümden daha az süt geliyor. Bebeğim uyuduğu için biraz önce sağdım, mesela sağ göğsümden 80 ml sol göğsümden 40 ml kdr geldi. Bu kadar fark olması normal mi. Sol göğsüm çok acıdığı için onu hep daha az emzirdim sanırım o yüzden mi oldu. Hatta arada boyut farkı bile var sol göğsüm daha küçük şu an. Korkum sol göğsümde süt daha azalır mı hatta tükenir mi. Yapılacak bir şey var mı?