ecomik Selam kızlar bu owli uyku tulumlarının boymu cok dar değil mi ya. Marka sahipleri normal oldugunu yazmıslar ama bana bi dar geliyo aynı şeyi düşünen var mı , bu yuzden cesaret edip giydiremiyorum