hasretagit Geçmiyor arkadaşlar oğlum 4 yaşında bir haftadan fazladır ateşle savaşıyoruz 39.5 e kadar çıkıyor ilaçlarda artık etkiyi azaltıyor hastanelere gidince de sadece ilaç veriyorlar doğal bir yöntem yapılacak bisey yokmu bu illet hastalığı atlatamadım
Ygmr124 hasretagit domuz gribi olabilir şuan hastane ve yoğum bakımlar dolu test yaptırmanızı öneriririm burunda sürpüntü alıyolar o şekilde yapılıyo hiç geçiktirmeden yaptırın salgın var
Ygmr124 hasretagit heleki antiboyotik kullanmanıza rağmen ateş düşmüyorsa hemen domuz gribi için teste gidin
Mucize_DuamMAY Benim kızımda da var şuan 10 aylık hergün hastenedeyiz neredeyse ama düşmüyor antibiyotik kullanmamıza rağmen geçmedi ateş bende şaşırdım ne yapacağımı artık tahammülüm de kalmamış ağlıyorum saçma saçma
hasretagit Ben iyotu araştırdım sordum ama o genellikle daha çok öksürük için iyi geliyor muş bizim en büyük sorunumuz ateş ates düşmüyor
yigitalpannesi hasretagit merhaba Doktorlar viral enfeksiyonlar için ilaç veriyorlar çok daha hızlı etki ediyor influenza olmuş olabilir
mirayyldrm19 hasretagit dün geceden beri aynısı bizde de var ilaçlar çok az bir şey etki ediyor sonra tekrar başlıyor banyo falan da bir müddet götürüyor sonra tekrar yükseliyor ateşi
hasretagit Antibiyotik te kullanıyorum 4. Günde sabah yine biraz iyi. Oluyor. Geceleri çıkıyor. Maalesef
papatya0909 hasretagit 1 haftadır 3 yasındaki kızım aynı durumda Gecmeyen öksürük burun akı tısı ve yuksek ates . Hic mi düsmez hep aynı . Hele gece olunca öksürük balgam daha cok boguyor cocugu
hasretagit Maalesef bizde de aynı durum gece ikiye katlanıyor hersey hastanelerde bisey yapmıyor üç sefer gittik ilaç veriyor başka bisey yok bir iğne serum takın diyoruz gerek olmadığını söylüyorlar ne olacak bilmiyorum
Ekim-4 Benim oğlumda 4 yasında önceki hafta zatürre oldu ondan kurtulduk derken influenza oldu 5 gündür influenza ilacı 1 haftadır da çift antibiyotik kullanmamıza rağmen ateşi hala devam ediyor bende çok yoruldum çözümü olan yazar inşallah