4 buçuk aylık bebeğim var kızımı aşıya götürdüm zaman hemşire dikkat et bu aylarda korunun hamile kalabilirsin buna dikkat etmeyip hamile kalan çok oluyor ve ben buna çok takıldım hep düşünüyorum psikolojik olarak sanki hamileyim gibi 😔eşimle korunmadık hiç ..yaklaşık 1 hafta önce çok az bir kanamam oldu sizce hamilemiyimdir lütfen tecrübeli olanlar yazsın