Bebeğim 5 aylık ve ilk kez başıma geldiği için bir çözüm yolu bulamıyorum.
Çok şiddetli İshal kusma klasik grip belirtilerim var. Bir lokma bile yiyemiyorum direk çıkarıyorum su da içemiyorum su içtiğim anda onu da kusuyorum. Çok kötü haldeyim.
Bulunduğumuz şehirde sadece eşim ve ben varız. Eşim işten izin alır yarın için ama hep birlikte hastaneye gitmek istemiyorum eşim çocuğa mı baksın benim için mi koştursun muhtelemen serum filan verirler saatlerce bekleriz çocuk perişan olur mikrop kapar orda.
Tek başıma taksiyle gitmeye de cesaret edemiyorum hem çok halsizim konuşacak dermanım yok hem de sürekli 10 dakikada bir tuvalet ihtiyacım var yapamam tek başıma.
Nasıl yapsak ya? Eve sağlıkçı birini çağırsak tahlil vs gerekiyordur kesin olmaz.
Of. Bebeği bırakacağımız kimsemiz yok.