tugceazra merhaba benimde bebeğim 50 günlük yeni olacak 2 gün önce ateş şikayetiyle devlet hastanesine gittik hiçbir şey yapmadı çocuğumu zıbınla dışarı çıkar dedi vandayız battaniyeye sarıp çıkardım ama bebeğim iyice soğuk kapmış şimdi rsv pozitif çıktı özel bir kliniğe götürüyorum doktoru ventolin verdi buhar makinesi ile veriyorum izotonik çözeltiyle sonra aspiratörle burnunu açmaya çalışıyorum sağ ciğer ful dolu solu açık dedi bir de azitro ilaç yazdı bir adette iğnesi var 3. Gün olacak 3 gündür vuruluyor yarın da vurulacak hoca hastaneye yatırmak istemiyor servisler dolu diye evde göğsüne ve sırtına sıcak uygula dedi havlulara ütü basıp sırtına koyuyorum göğsüne koyuyorum umarım hepimizin bebekleri evlatları sağlıklı olur bizimki de atlatır. Yoksa hastane de yatacağız mecbur 😞