hediye617_ Prensesannesi0910 ilaçları kullandık düzeldi ama en ufak bı hastalıkta yine aynı hale dönüyoruz ve duzelmiyo kendiliginden
Prensesannesi0910 hediye617_ 1 ay alerji şurubu ve kortizonlu burun spreyi kullandım hiçbir şekilde küçülme olmamış şimdi özel bir karışım damla varmış her yerde bulunmazmış onu yazdı aldık 1 hafta kullanıcaz cuma günü küçülme varsa devam edicez yoksa ameliyat olucak
hediye617_ Prensesannesi0910 yani ameliyat evet kesin çözüm kızım 5 yaşında hatta 6 senesine girdik bir sene idare edicez artık 7 yasinda normaline dönüyormuş küçük bebeğim var bizim için ameliyat zor
Prensesannesi0910 hediye617_ evet doğru biraz daha dayanın o zaman dediğiniz gibi araştırmıştım bende 7 yaşında normale dönüyor
melek456 bebeğim 2,5 aylık burnu aşırı tıkanıyor sürekli temizlememe rağmen açılmıyor hırıltılı nefes alıyor uyurken horluyor geniz etinden şüpheleniyorum bu kadar küçükken kbb bakar mı
Prensesannesi0910 melek456 benim kızımda bu durumda bakarlar diye düşünüyorum ihmal etmeyin bence ben anlamadım baya büyümüş ameliyata gidicek gibi sizin bebiş daha küçük baya varsa ameliyata gitmeden halledilir bence
hediye617_ melek456 bebeklere olma ihtimali düşük diye biliyorum benim kızım da 3 aylık bizde aynı durumu yaşadık hava takıldı acilde rahatlıyo biraz sürekli açık tutarsanız düzelir. Bence
hediye617_ melek456 daha burun yapıları tam oluşmadığı için yaşıyorlar hırıltıyida öksürük yoksa hırıltı bizde de hep var nemli tutun odayi
mates elifbarcin65 benim cocugum da cuma ameliyat oldu ama horlama var ne zaman gecer sizin deneyimleriniz nasildi ameliyat sonrasi
elifbarcin65 mates canm geçmiş olsn bizde horlama olmadı ama terliyordu birkaç aya o da gecti umarım sizinki de öyle olur🌷💚
mates ozlemyk geniz eti ameliyati sonrasi size de doktor burun spreyi verdi mi acaba bize verdi kullaniyoruz ama cok geniz akintisi var o mu sebep oluyyor acaba
mates Prensesannesi0910 hic stres yapmayin benim oglum 3.5 yasinda cuma gunu oldu. dunyanin en stresli insaniyim diyebilirim, panik atagim da var ayni zamanda fakat hic korkulcak bir sey yokmus. cocuga ameliyata girmeden sakinlestirici veriyorlar gulerek giriyor zaten cikinca da anestezi etkisi oluyor biraz aglama vs. fakat hicbir sey hatirlamiyor aneliyat oldugunu bilmiyor hala soruyor ne zaman olacagim diye o yuzden icinizi ferah tutun basit bir islem
Prensesannesi0910 mates peki yatış yapılıyor mu yoksa aynı gün çıkılıyor mu birde emmesi sıkıntı olur mu aç olması gerekiyor ya ve sonrasında da sıkıntı olur mu
endoplazmikretikulumiste Prensesannesi0910 ben bayağı bir araştırmıştım bir dönem . Öncelikle direkt ameliyata yönlendiriyorlarsa başla bir hekime daha göster derim şimdi şöyle geniz eti büyümesinin altındaki sebep saptanıp tedavi edilmezse tekrar edebiliyormuş bu yüzden zaten sebep reflü yada alerjiye dayanıyormuş ameliyata karar vermeden reflü diyeti ve alerji tespiti yapılıp ilgili alerjenlerden de korunup tedavi sonrası varsa eğer geniz eti küçülüyor mu ona bakılması gerekiyormuş . O açıdan ameliyat da bir noktada çare değil bir de belirti olarak geniz eti problemi olan çocuklarda eğer iyice büyümüşse orta kulak iltihapı çok olur daha sık hasta olurlar genelde zayıftırlar çünkü gece nefes alabilmek ekstra enerji harcamaları gerektiği için kilo almada zorluk yaşarlar bir benim söylediklerimi değerlendirip birde o açılardan değerlendirirseniz uzun vadede daha büyük rahatlık sağlanabilir
Prensesannesi0910 endoplazmikretikulumiste her türlü yolu denedik alerji iğneleri şurupları kortizonlu burun spreyleri şimdide özel bir karışım burun damlası kullanıyoruz o da etki etmezse mecburi ameliyat olucak iştahsızlık ve uyumama sorunu da geniz etinden oluyormuş zaten
mates Prensesannesi0910 4 saat sonra ciktik biz. onu anestezi uzmanina sorarsiniz ama bizimki 3 4 saat sonra yeme icmeye basladi