sukrankaan kubraei2224 hiç kendinizi kasmayın bazı bebekler çok zor bizim de gündüz uykumuz hiç yok hep sallıyorum bırakınca direkt gözler açılıyor ihtiyaçlarımı bile göremiyorum
kubraei2224 sukrankaan Allah yardımcımız olsun hepimizin annelik meğer ne zormuş canları sağ olsun ne yapalım ne yaparsan yap hep bir vicdan azabı hep bi eksiklik hissi bununla boğuşmak çok zormuş 🙏🏻
zuhalsebu kubraei2224 inşallah girer ama bazı çocuklar böyledir benim kızım da böyleydi millet 8de uyuturdu ben 9,5tan önce uyutursam gündüz uykusu sayar geri uyanırdı bazen de huy yani🥲
busraosmanayaz kubraei2224 benimki de daha yeni uyudu 4 ay 5 günlük asla erken uyumuyor uyusa bile örneğin 9 da uyuyor 11de geri uyanıyor sonra bu saate kadar bekliyor
kubraei2224 busraosmanayaz valla artık yıldım ben akşam uyutmadım direndim gene de uyumadı kalktı az önce uyudu gece uykusunu daha . Umarım bir an önce hepimizin bebeleri düzene girer 🙏🏻🌸
busraosmanayaz kubraei2224 ben de yoruyorum ki erken uyusun diye yok gözümün içine içine bakıyor bu saate kadar bekletiyor beni de, sağlıkla büyüsünler de geçsin inşallah bu durumları