Hanımlar bebeğim 3 aydır kakasını yapamıyor bazen 5-6 bazen 9-10 günü buluyo bende kulak çöpüyle yaptırtıyorum. Ve kakası hep mukuslu ve yeşil. Bugün kaka testi sonucu çıktı yağ pozitif çıkmış sebebini bilen var mı? Ve çok gaz sancısı çekiyor bebeğim