yesu belki atak geçiriyordur bebeklerin bazı aylarda atak geçirmeleri oluyor belki sancısı olabilir korkulcak birşey yoktur inşallah sıkmayın canınızı belki erken diş çıkarma dönemi olabilir bazı bebekler de beş aylıkken başlıyor patlatmaya daha erken olma ihtimali de oluyor çevrem dede var aynı şekilde bol bol okuyun bebeğinizi ♥️